Бизнес SMS-рассылка по всей Украине и за рубеж
как эффективный инструмент мобильного маркетинга!
100% операторов! GSM-платформа!
как эффективный инструмент мобильного маркетинга!
100% операторов! GSM-платформа!
Новости рынка
Зобов'язуємо мобільних операторів забезпечити 10 годин роботи мережі без світла, — Держспецзв'язку. 17.07.2024 |
Tоп-10 обманів мобільних операторів.За 20 років роботи стільникового зв'язку , оператори використовували безліч різних хитрощів, щоб приховати реальні витрати абонентів, або залучити нових клієнтів. Публікуємо рейтинг 10 найбільших обманів і прорахунків операторів мобільного зв'язку. Плата за безкоштовні вхідні 1 липня 2006 виповнилася заповітна мрія абонентів стільникового зв'язку - всі вхідні дзвінки на мобільні телефони стали безкоштовними. Для компенсації втрат стільникових операторів була введена плата за дзвінки з фіксованих на мобільні телефони. Проте стільникові оператори також виявилися змушені платити один одному по за кожну хвилину дзвінків своїх абонентів на чужі мережі. У результаті оператори оголосили про введення плати за з'єднання (ПЗЗ) Не забудьте заплатити податки У 90-х роках стільникові оператори придумали оригінальний спосіб вказувати ціни в своїх тарифах - без урахування податку на додану вартість (ПДВ), що становив 20%. У 2000 р. був введений ще один побор - податок з продажів (НП) в розмірі 5%. Таким чином, переглядаючи тарифи стільникових операторів, покупець повинен був додати ще чверть. Стільникові оператори, не працювали в стандарті GSM - наприклад, «Московський стільниковий зв'язок» і «Сонет» (в Росії) - в якийсь момент часу зважилися на те, щоб вказувати ціни з урахуванням податків. У рекламі це демонструвалося як перевага в порівнянні з «нечесними» операторами GSM. У 2004 р. НП був скасований, а з 2006 р. всі тарифи стали вказуватися з урахуванням ПДВ, розмір якого на той час знизився до 18%. Не по курсу ЦБ У 2006 р. стільникові оператори «великої трійки» (Росія) прийняли рішення про переведення своїх цін з доларів і умовних одиниць на рублі - це було пов'язано з прийдешніми змінами законодавства, що зобов'язують указувати ціни на товари і послуги тільки в рублях. «Мегафон» здійснив конвертацію тарифів за поточним курсом Центробанку. А МТС і «Білайн» взяли середній курс ЦБ за півроку і отримали 28,7 руб / $, виходячи з якого і була здійснена конвертація тарифів. Курс ЦБ на той момент становив 26,9 руб / $, що дозволило операторам підвищити свої доходи. Досить відправляти SMS Перехід в стандарт GSM, «Вимпелком» (бренд «Білайн») здійснив у 1998 - 99 рр.. До того моменту МТС вже п'ять років працював в даному стандарті. Щоб «посунути» конкурента, «Білайн» зробив для своїх абонентів послугу безкоштовної відправки SMS-повідомлення. Восени 2000 р., коли GSM-мережа «Вимпелкому» була вже в достатній мірі розвинена, а абоненти звикли писати SMS, компанія прибрала безкоштовні SMS зі своїх нових тарифів, а трохи пізніше заднім числом підкоригувала архівні тарифи. За відправку одного SMS-повідомлення довелося платити $ 0,06 (тут і далі всі ціни в доларах наведені без урахування ПДВ), при тому, що відправка SMS в той момент була доступна тільки у мережі «Білайн». Безкоштовний поріг став платним В кінці 90-х всі вхідні дзвінки на мобільні телефони - як з мобільних, так і з фіксованих апаратів - були платними. Оператори тільки-тільки стали скасовувати плату за внутрішньомережеві вхідні. Необхідність платити за вхідні дзвінки відлякувала абонентів, у зв'язку з чим МТС зважилася зробити перші 20 секунд всіх вхідних дзвінків безкоштовними. Але в 2000 р. оператор скасував цю опцію. Таке рішення МТС, за опитуваннями абонентів стільникового зв'язку, було визнано «розчаруванням року». Лише у 2003 р. МТС і його конкуренти зробили на більшості тарифів безкоштовними виклики з мобільних телефонів будь-яких операторів, а з 2006 р. на законодавчому рівні було введено заборону на стягнення плати за вхідні дзвінки. Не думай про секунди В кінці 90-х - початку 2000-х років, намагаючись наростити абонентську базу, «Білайн» придумав оригінальний спосіб виглядати привабливіше конкурентів. Вхідні та вихідні дзвінки тривалістю до 9 секунд (тобто до 8 секунд включно) не тарифікувалися. У конкурентів нетарифікований поріг становив на той момент лише 6 секунд. Безкоштовні «9 секунд» були інтересним не тільки любителям коротких розмов, але і всім абонентам, так як, наприклад, при дзвінках на фіксовані номери з автовідповідачем / АВН / факсом звіт секунд починався з моменту перших гудків, а не підняття трубки. Проте вже в 2001 р. «Білайн» передумав відрізнятися від конкурентів і знизив нетарифікований поріг до 6 секунд. Причому якщо користувачі контрактних тарифних планів отримали деяку компенсацію в розмірі зниження абонентської плати на $ 1, то користувачам передплачених тарифів серії «Бі +», навіть не дали що-небудь в замін. У 2006 р. за регулювання питання нетарифікованого порога взялося Мінінформзв'язку. У підготовлених міністерством правилах надання послуг рухомого зв'язку значилася заборона на тарифікацію дзвінків тривалістю до 3 секунд. Стільникові оператори із задоволенням виконали вимогу регулятора і знизили нетарифікований поріг з 6 до 3 секунд. Важкий «Лайт» «Мегафон» почав працювати в Москві в 2001 р., коли на ринку вже щосили царювали МТС і «Вимпелком». «Мегафон» змушений був вирішувати подвійно складне завдання: потіснити конкурентів при скромних фінансових можливостях (на відміну від двох інших операторів, акції «Мегафона» не котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі). Це породило цілий ряд казусів з тарифами серії «Лайт» (пропозиції без абонентської плати): вводилися нові, привабливі тарифні плани, проводилася широка рекламна кампанія з використанням телебачення, а потім тарифи несподівано змінювалися або зникали з продажу. Так було з запущеним на початку 2003 р. тарифом «Ультра-Лайт». У рекламі користувачам обіцялися безкоштовні дзвінки всередині мережі «Мегафон». Однак незабаром тариф зазнав серйозної модифікації: безкоштовними стали лише дзвінки абонентам самого тарифу «Ультра-Лайт». Після цього тариф з безкоштовними дзвінками всередині мережі московський «Мегафон» наважився представити лише в 2011 р. Влітку 2003 р. «Мегафон» влаштував широку презентацію тарифу «О'Лайт». Вихідні дзвінки на мобільні номери всіх операторів коштували $ 0,03 / хвилина, а за кожен вхідний дзвінок з мобільного тривалістю більше хвилини нараховувався бонус у розмірі $ 0,01. Але вже незабаром виявилося, що тариф неможливо купити. Експерти висунули версію, що мережа «Мегафона» просто перестала справлятися з напливом нових абонентів, і оператор штучно обмежив підключення. У 2004 р. щось подібне сталося і з тарифом FIX. Нова пропозиція «Мегафона» відрізнялося фіксованою вартістю дзвінків незалежно від їх тривалості. Вхідні з «Мегафона» і вихідні на будь-які мобільні коштували $ 0,09 / хвилина, інші вхідні та вихідні - $ 0,19 / хвилина. Але знову-таки через кілька місяць підключення на тариф були закриті. Влітку 2006 р., після скасування плати за вхідні дзвінки, стільникові оператори виявилися змушені платити один одному 0,95 руб. (Росія) за кожну хвилину дзвінків своїх абонентів. У цьому зв'язку «Мегафон» завдав ще одного удару по цих трьох тарифами: в FIX і «Ультра-Лайт» була введена щомісячна абонентська плата . У «О'Лайт» скасували бонус за вхідні дзвінки, а вихідні на мобільні подорожчали з 0,85 руб / хв до 1,2 руб / хв. Небезпечна точка доступу Технологія WAP дозволяє отримувати доступ в інтернет безпосередньо з мобільного телефону. У мережах «Білайн» і МТС вона з'явилася в 2000 г, проте серйозним попитом не користувалася -. Зокрема, через повільну швидкість і незручну погодинну тарифікацію. Ситуація з'явилася з появою в 2002 - 03 рр.. технології пакетної передачі даних GPRS. МТС і «Вимпелком» запропонували абонентам можливість безлімітного використання послуги WAP-GPRS за $ 3 на місяць. Але в 2004 р. МТС радикально підняв відповідний тариф: 1 Мб трафіку за WAP-GPRS став коштувати $ 10. У 2006 р. аналогічну ціну встановив і «Білайн» (в «Мегафоні» WAP спочатку тарифікувався таким чином). Примітно, що до того моменту більшість сучасних стільникових телефонів, не кажучи вже про смартфони, навчилася виходити в інтернет самостійно, без допомоги WAP. Відповідно, WAP-шлюзи перетворилися на звичайні проксі-сервера і стали практично марні. Але оператори користувалися незнанням абонентів: часто в настройках стільникових телефонів і настройках, які присилаються самими операторами, за замовчуванням точкою доступу встановлювався саме WAP. Так тривало аж до 2011 р, коли спочатку «Мегафон», а потім і «Білайн» зробили вартість WAP-GPRS такий же, як і простого WAP -. Орієнтовно 7 руб / Мб замість 300 руб / Мб. Мрії про безлімітному інтернеті У 2003 р. «Мегафон» першим зі стільникових операторів спробував надати можливість безлімітного доступу в інтернет - відповідна послуга коштувала $ 19/месяц. На той момент навіть фіксовані інтернет-провайдери не вирішувалися на подібний крок. Втім, використовувана тоді «Мегафоном» технологія GPRS не забезпечувала швидкості більш ніж 50 Кбіт / с, до того ж для користувачів цієї послуги «Мегафон» створив окрему точку зі зниженим пріоритетом обслуговування. Але в 2005 р. «Мегафон» припинив цей експеримент. В кінці 2007 р. CDMA-оператор «Скай Лінк», який спочатку робив ставку на передачу даних, ввів безлімітний інтернет-тариф з абонентською платою 2800 руб / місяць. Але вже через три місяці оператор обмежив максимальний обсяг трафіку в цьому тарифі до 2 Гб. Мережа «Скай Линка» підтримує швидкість передачі даних до 2,4 Мбіт / с, і, як пояснили представники оператора, даний тариф став використовуватися деякими користувачами для завантажування торрентів. На введення безлімітних інтернет-тарифів GSM-оператори зважилися лише в кінці 2009 - початку 2010 рр.. після введення в дії мереж 3G. Правда, повноцінного безліміту не пропонується до цих пір: як правило, після декількох гігабайт швидкість опускається до менш ніж 100Кбіт / с. «Скай Лінк» також зробив безлімітне пропозицію, але в ньому закрита можливість користування торрент-мережами. Плата за інтернет по повітрю На початку 2004 р. «Білайн» ввів плату в розмірі $ 3/месяц за пакет із трьох послуг: доступ в інтернет за технологією GPRS, WAP-GPRS і MMS-повідомлення. Раніше абонентська плата стягувалася тільки за WAP, при цьому GPRS-трафік і відправлені MMS-повідомлення продовжували оплачуватися окремо. Абонентську плату змушені були платити користувачі не тільки контрактних тарифів, але і тарифів серії «Бі +», що не припускає абонентської плати. Обурення абонентів було настільки сильним, що вилилося в мітинг біля офісу «Білайну», в якому взяли участь більше ста чоловік. У 2006 р. «Білайн» скасував абонентську плату за GPRS-послуги. http://svit24.net |
Новости компании
Instagram Business 30.09.2016 Привлекаем новых клиентов - обычное или тематическое размещение информации на партнерском ресурсе SMS по базе Киевстар, Vodafon и lifecell 28.02.2015 Привлекаем новых клиентов! База подписчиков - 20 млн. Выборка: город/район/область, затраты в месяц, пол, возраст абонента - on-line просчет! E-mail рассылка 31.08.2013 Привлекаем новых клиентов! Доступна уникальная выборка: город/область, пол подписчика
|
© 2009-2024 SMS Centre Ukraine ltd
Массовые бизнес рассылки СМС, SMS, MMS, SMS2voice
Массовые бизнес рассылки СМС, SMS, MMS, SMS2voice