Бизнес SMS-рассылка по всей Украине и за рубеж
как эффективный инструмент мобильного маркетинга!
100% операторов! GSM-платформа!



Логин:
Пароль:
Новости рынка
Зобов'язуємо мобільних операторів забезпечити 10 годин роботи мережі без світла, — Держспецзв'язку.
17.07.2024
З Днем Незалежності України!
24.08.2023
Как вести себя в карантин? Что делать бизнесу?
19.04.2020
Как удержать клиентов в период карантина
05.04.2020
С новым 2020! 4G, продажа Vodafone и 5G — основные тренды
31.12.2019
Киевстар, Vodafone и lifecell начали тестировать перенос номера
03.02.2019


Боржникам "Прикарпаттяобленерго" тепер приходитиме SMS-сповіщення.


SMS Centre Ukraine (БИЗНЕС СМС РАССЫЛКА - VIP УРОВНЯ, ОТ 50 SMS в секунду!)Новий метод нагадування споживачам про вчасні розрахунки запровадило ПАТ «Прикарпаттяобленерго».

Тепер при виникненні затримки в оплаті за спожиту електроенергію енергетики повідомляють абонента за допомогою мобільного телефону.

На номер абонента направляється СМС-повідомлення з прохання погасити наявну заборгованість.

Такі телефонні повідомлення мають суто інформаційну роль. «СМС має привернути увагу нашого споживача: час сплачувати за використану електроенергію, - пояснює начальник відділу по роботі з побутовими споживачами ПАТ «Прикарпаттяобленерго» Люся Тарантюк. – Якщо, наприклад, до початку липня наш абонент ще не розрахувався за електроенергію, яку спожив у травні, то до нього може надійти таке нагадування на мобільний телефон. Ще до отримання письмового повідомлення-попередження людина повинна оплатити за енергоносії, щоб уникнути знеструмлення за заборгованість. Таким чином СМС-повідомлення захищають наших клієнтів від непорозумінь та незручностей».

Нагадування про заборгованість – одна з перших послуг ПАТ «Прикарпаттяобленерго», які пов’язані з використанням мобільних телефонів. За допомогою СМС-повідомлення енергетики також інформують споживачів про планові вимкнення електропостачання – тимчасові знеструмлення, пов’язані з виконанням певних робіт на трансформаторних підстанціях чи лініях електропередач.

«База номерів мобільних телефонів наших споживачів постійно поповнюється та оновлюється, - розповідає керівник телефонної лінії для споживачів електроенергії ПАТ «Прикарпаттяобленерго» Інна Ковальська. – Абоненти повідомляють нам свої контакти, оскільки зараз мобільний зв'язок є для них зручнішим та надійнішим, ніж інші канали комунікації».

У майбутньому планується також запровадження послуги, яка дозволить отримувати від споживачів СМС з показниками приладів обліку електроенергії та надсилати їм у відповідь автоматично розраховану суму до оплати за енергоносії. На разі триває опитування споживачів обленерго щодо зручності такої методики.

http://www.blitz.if.ua
Новости компании
Instagram Business
30.09.2016
Привлекаем новых клиентов - обычное или тематическое размещение информации на партнерском ресурсе
SMS по базе Киевстар, Vodafon и lifecell
28.02.2015
Привлекаем новых клиентов! База подписчиков - 20 млн. Выборка: город/район/область, затраты в месяц, пол, возраст абонента - on-line просчет!
Международные SMS
31.01.2015
1,00 грн за SMS в Россию, и 2,00 грн за СМС в другие страны
E-mail рассылка
31.08.2013
Привлекаем новых клиентов! Доступна уникальная выборка: город/область, пол подписчика
День рождения клиента!
30.11.2009
Автоматические SMS с Днём рождения (ежедневно в 10.15)
Акция «Приведи друга»
30.09.2009
Получи 20% от суммы!